Com puc accedir al Portal d’Administració del meu TPV virtual?
Ho pots fer a través de l’enllaç següent LINK: https://canales.redsys.es/santander/ amb l’usuari i la contrasenya que reps al teu correu de benvinguda.
Ho pots fer a través de l’enllaç següent LINK: https://canales.redsys.es/santander/ amb l’usuari i la contrasenya que reps al teu correu de benvinguda.
Ho pots fer des del Portal d’Administració, clicant “Heu oblidat la contrasenya?”.
Dins del Portal d’Administració (https://canales.redsys.es/santander) pots entrar a la secció de “Consultes” i veure la informació dels últims 360 dies en intervals de 30 dies. Pots introduir diferents criteris de cerca de les transaccions efectuades, com la data, el tipus d’operació, el número de comanda, l’import o el resultat de l’operació, entre d’altres. Pots exportar la informació a Excel o PDF.
El TPV virtual permet fer devolucions totals o parcials i oferir més agilitat en l’operació. Des de la llista d’operacions de la teva consulta podràs realitzar les devolucions de les teves vendes, prement la icona “<<” disponible a la columna d’opcions. A continuació, especifica la quantitat que vols tornar en euros i prem “Accepta”.
A la secció de totals del Portal d’Administració pots fer una cerca segons els criteris que vols. Els resultats que es mostren a la pantalla estan en format taula amb el desglossament per marca de targeta o per la llista de totalitzacions.
El tancament és automàtic i s’efectua per defecte cada dia a les 22.30 h. Una vegada s’estigui donat d’alta, hi ha diversos horaris de totalització per als quals el comerç pot sol·licitar un canvi: 00.15 h i 2.00 h. Per canviar l’horari pots trucar el Telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, o gestionar-lo a través del Portal d’Administració. També hi ha l’opció de configurar un tancament manual assignat als usuaris que vulgui el comerç. És important tenir en compte que, si el comerç opta per aquesta alternativa manual, en cas que el tancament no es faci, no s’executarà l’abonament en compte.
Accedeix al Portal d’Administració i, a la pestanya d’operació manual, introdueix-hi les dades obligatòries del formulari (número de targeta, caducitat, codi de seguretat i import) , prem “Efectuar pagament manual” i executaràs l’autorització.
Parlem?
Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al
910 503 404
Són serveis que milloren la qualitat del servei que ofereixes als teus clients, mentre t’ajuden a augmentar les vendes.
TOKENITZACIÓ DE TARGETES
Permet codificar les dades de pagament dels teus clients per donar-los més seguretat i agilitar les seves futures compres.
Com puc tokenitzar una targeta de manera segura des d’una fitxa de client al Portal d’Administració?
Primer accedeix al Portal d’Administració, mòdul de clients, entra a “Gestió de clients” i emplena el formulari de “Fitxa de client” amb els camps obligatoris (nom, cognoms, document d’identitat, tipus de correu electrònic). Una vegada s’hagi creada la fitxa, a la part inferior del formulari s’habilita l’opció “Targetes de crèdit”. Així podràs introduir les dades requerides de número de targeta, caducitat i codi de seguretat. Es registrarà una operació per validar la targeta i automàticament se’n generarà la devolució. Per al client és completament transparent i no té cap efecte comptable.
SUBSCRIPCIONS
Si el teu negoci es basa en pagaments recurrents, amb les subscripcions ho podràs gestionar de manera automàtica.
Com pots planificar un pagament recurrent des del meu Portal d’Administració?
Per a això cal tenir una fitxa de client amb almenys una targeta tokenitzada donada d’alta. A continuació segueix els passos per programar un pagament recurrent.
GESTIÓ DE RISCOS
Configura regles per denegar, informar o autentificar operacions segons els paràmetres seleccionats
PAYGOLD
Cobra les teves comandes a domicili a través de correu electrònic o WhatsApp.
Com puc enviar un enllaç de pagament Paygold des del meu Portal d’Administració?
Accedeix al portal i selecciona la pestanya de Paygold. Emplena el formulari amb el codi de comanda, l’import, la caducitat, l’idioma i les dades del comprador. Així podràs rebre la confirmació de l’enviament.
Com es contracten els Serveis Venda +?
Els pots contractar a través de l’adreça electrònica ventasvirtual@gruposantander.es o trucant al telèfon 91 050 34 04 (opció 2)
Parlem?
Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al
910 503 404
Quins mètodes d'integració té el TPV Virtual?
T'oferim diversos mètodes d'integració depenent de la casuística del teu comerç, des de mètodes senzills per a començar a transaccionar com el carret de compra o opcions que permeten major personalització de la pàgina de pagament com Insite, Webservice o Redirecció.
On puc trobar les guies d'implementació actualitzades?
Pots trobar-les en la pàgina de Suport.
Necessito ajuda per a integrar el TPV a la meva botiga en línia
Tenim un equip especialitzat per a ajudar-te a aconseguir-lo i solucionar tots els dubtes que et sorgeixin. Pots contactar amb ells per mail ventasvirtual@gruposantander.es o per telèfon 91 050 34 04 (opció 2).
Parlem?
Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al
910 503 404
Les marques de targetes Visa i MasterCard vetllen per la seguretat i el bon ús de les eines que permeten l’acceptació de targetes, tant en entorn físic com en web. En aquest últim cas, per poder habilitar el pagament a través de targetes, exigeixen una sèrie de característiques a la web que garanteixen l’ús correcte del servei. Es recullen totes en aquest manual.
Parlem?
Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al
910 503 404
Claus per a un bon pla d'expansió
BLOG SANTANDER
Quins tipus d'IVA existeixen i a quins productes i serveis s'apliquen
BLOG SANTANDER
En vull més informació
Set llibres per aprendre economia el 2022
BLOG SANTANDER