PORTAL D’ADMINISTRACIÓ

SERVEIS VENDA +

INTEGRACIÓ

BONES PRÀCTIQUES

Treu partit del Portal d’Administració

Com puc accedir al Portal d’Administració del meu TPV virtual? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Ho pots fer a través de l’enllaç següent LINK: https://canales.redsys.es/santander/ amb l’usuari i la contrasenya que reps al teu correu de benvinguda.

Com puc recuperar la meva clau d’accés en cas que la perdi? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Ho pots fer des del Portal d’Administració, clicant “Heu oblidat la contrasenya?”.

Com puc veure un resum de les operacions efectuades en el meu TPV i exportar el fitxer per a la conciliació? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Dins del Portal d’Administració (https://canales.redsys.es/santander) pots entrar a la secció de “Consultes” i veure la informació dels últims 360 dies en intervals de 30 dies. Pots introduir diferents criteris de cerca de les transaccions efectuades, com la data, el tipus d’operació, el número de comanda, l’import o el resultat de l’operació, entre d’altres. Pots exportar la informació a Excel o PDF.

Com puc fer una devolució parcial o total des del meu Portal d’Administració? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

El TPV virtual permet fer devolucions totals o parcials i oferir més agilitat en l’operació. Des de la llista d’operacions de la teva consulta podràs realitzar les devolucions de les teves vendes, prement la icona “<<” disponible a la columna d’opcions. A continuació, especifica la quantitat que vols tornar en euros i prem “Accepta”.

Com realitzo una consulta de totals? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

A la secció de totals del Portal d’Administració pots fer una cerca segons els criteris que vols. Els resultats que es mostren a la pantalla estan en format taula amb el desglossament per marca de targeta o per la llista de totalitzacions.

Com puc fer el tancament de caixa en un TPV Virtual? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

El tancament és automàtic i s’efectua per defecte cada dia a les 22.30 h. Una vegada s’estigui donat d’alta, hi ha diversos horaris de totalització per als quals el comerç pot sol·licitar un canvi: 00.15 h i 2.00 h. Per canviar l’horari pots trucar el Telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, o gestionar-lo a través del Portal d’Administració. També hi ha l’opció de configurar un tancament manual assignat als usuaris que vulgui el comerç. És important tenir en compte que, si el comerç opta per aquesta alternativa manual, en cas que el tancament no es faci, no s’executarà l’abonament en compte.

Com es pot fer una venda MOTO des del Portal d’Administració? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Accedeix al Portal d’Administració i, a la pestanya d’operació manual, introdueix-hi les dades obligatòries del formulari (número de targeta, caducitat, codi de seguretat i import) , prem “Efectuar pagament manual” i executaràs l’autorització.

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Preguntas frecuentes

    Com puc accedir al Portal d’Administració del meu TPV virtual? Com puc recuperar la meva clau d’accés en cas que la perdi?

Què són els Serveis Venda +?

Són serveis que milloren la qualitat del servei que ofereixes als teus clients, mentre t’ajuden a augmentar les vendes.

TOKENITZACIÓ DE TARGETES
Permet codificar les dades de pagament dels teus clients per donar-los més seguretat i agilitar les seves futures compres.
Com puc tokenitzar una targeta de manera segura des d’una fitxa de client al Portal d’Administració?
Primer accedeix al Portal d’Administració, mòdul de clients, entra a “Gestió de clients” i emplena el formulari de “Fitxa de client” amb els camps obligatoris (nom, cognoms, document d’identitat, tipus de correu electrònic). Una vegada s’hagi creada la fitxa, a la part inferior del formulari s’habilita l’opció “Targetes de crèdit”. Així podràs introduir les dades requerides de número de targeta, caducitat i codi de seguretat. Es registrarà una operació per validar la targeta i automàticament se’n generarà la devolució. Per al client és completament transparent i no té cap efecte comptable.

SUBSCRIPCIONS
Si el teu negoci es basa en pagaments recurrents, amb les subscripcions ho podràs gestionar de manera automàtica.

Com pots planificar un pagament recurrent des del meu Portal d’Administració?
Per a això cal tenir una fitxa de client amb almenys una targeta tokenitzada donada d’alta. A continuació segueix els passos per programar un pagament recurrent.

  1. Accedeix al mòdul de clients des del Portal d’Administració.
  2. Entra a “Pagaments programats” i clica el botó “Nou pagament programat”.
  3. Busca el client per ID, document d’identitat, nom, correu electrònic o telèfon al qual vols assignar els cobraments recurrents. Emplena el formulari amb els detalls del pla: nom del pla, descripció, motiu de programació (subscripció o pagament ajornat: fraccionar un import concret en x quotes), tipus de pla (tens cinc opcions diferents de personalització), import total, període de cobrament (inici i final) i assignació de la recurrència del cobrament (diària, setmanal, mensual o anual). Al final només has de confirmar la creació del pla.
  4. Des de l’apartat de pagaments programats podràs gestionar els plans planificats (modificacions, altes, baixes, etc.).

GESTIÓ DE RISCOS
Configura regles per denegar, informar o autentificar operacions segons els paràmetres seleccionats

PAYGOLD
Cobra les teves comandes a domicili a través de correu electrònic o WhatsApp.

Com puc enviar un enllaç de pagament Paygold des del meu Portal d’Administració?
Accedeix al portal i selecciona la pestanya de Paygold. Emplena el formulari amb el codi de comanda, l’import, la caducitat, l’idioma i les dades del comprador. Així podràs rebre la confirmació de l’enviament.

Com es contracten els Serveis Venda +?
Els pots contractar a través de l’adreça electrònica ventasvirtual@gruposantander.es o trucant al telèfon 91 050 34 04 (opció 2)

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Ajuda en la integració

Quins mètodes d'integració té el TPV Virtual?
T'oferim diversos mètodes d'integració depenent de la casuística del teu comerç, des de mètodes senzills per a començar a transaccionar com el carret de compra o opcions que permeten major personalització de la pàgina de pagament com Insite, Webservice o Redirecció.

On puc trobar les guies d'implementació actualitzades?
Pots trobar-les en la pàgina de Suport.

Necessito ajuda per a integrar el TPV a la meva botiga en línia
Tenim un equip especialitzat per a ajudar-te a aconseguir-lo i solucionar tots els dubtes que et sorgeixin. Pots contactar amb ells per mail ventasvirtual@gruposantander.es o per telèfon 91 050 34 04 (opció 2).

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Què és el “Manual de bones pràctiques web”?

Les marques de targetes Visa i MasterCard vetllen per la seguretat i el bon ús de les eines que permeten l’acceptació de targetes, tant en entorn físic com en web. En aquest últim cas, per poder habilitar el pagament a través de targetes, exigeixen una sèrie de característiques a la web que garanteixen l’ús correcte del servei. Es recullen totes en aquest manual.

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Et pot interessar

×
${loading}
×