PORTAL DE ADMINISTRACIÓN

SERVICIOS VENTA +

Treu partit del Portal d’Administració

Com puc accedir al Portal d’Administració del meu TPV venda telefònica? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Ho pots fer a través de l’enllaç següent: https://canales.redsys.es/santander/ amb l’usuari i la contrasenya que reps al teu missatge electrònic de benvinguda.

Com puc recuperar la meva clau d’accés en cas que la perdi? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Ho pots fer des del Portal d’Administració, clicant “Heu oblidat la contrasenya?”.

Com puc veure un resum de les operacions efectuades en el meu TPV i exportar el fitxer per a la conciliació? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Dins del Portal d’Administració (https://canales.redsys.es/santander/) pots entrar a la secció de “Consultes” i veure la informació dels últims 360 dies en intervals de 30 dies. Pots introduir diferents criteris de cerca de les transaccions efectuades, com la data, el tipus d’operació, el número de comanda, l’import o el resultat de l’operació, entre d’altres. Pots exportar la informació a Excel o PDF.

Com puc fer una devolució parcial o total des del meu Portal d’Administració? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

El TPV virtual permet fer devolucions totals o parcials i oferir més agilitat en l’operació. Des de la llista d’operacions de la teva consulta podràs realitzar les devolucions de les teves vendes, prement la icona “<<” disponible a la columna d’opcions. A continuació, especifica la quantitat que vols tornar en euros i prem “Accepta”.

Com realitzo una consulta de totals? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

A la secció de totals del Portal d’Administració pots fer una cerca segons els criteris que vols. Els resultats que es mostren a la pantalla estan en format taula amb el desglossament per marca de targeta o per la llista de totalitzacions.

Com puc fer el tancament de caixa en un TPV Virtual? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

El tancament és automàtic i s’efectua per defecte cada dia a les 22.30 h. Una vegada s’estigui donat d’alta, hi ha diversos horaris de totalització per als quals el comerç pot sol·licitar un canvi: 00.15 h i 2.00 h. Per canviar l’horari pots trucar el Telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, o gestionar-lo a través del Portal d’Administració. També hi ha l’opció de configurar un tancament manual assignat als usuaris que vulgui el comerç. És important tenir en compte que, si el comerç opta per aquesta alternativa manual, en cas que el tancament no es faci, no s’executarà l’abonament en compte.

Com es pot fer una venda MOTO des del Portal d’Administració? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Accedeix al Portal d’Administració i, a la pestanya d’operació manual, introdueix-hi les dades obligatòries del formulari (número de targeta, caducitat, codi de seguretat i import) , prem “Efectuar pagament manual” i executaràs l’autorització.

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Treu partit del Portal d’Administració

Què són els Serveis Venda +?

Són serveis que milloren la qualitat del servei que ofereixes als teus clients, mentre t’ajuden a augmentar les vendes.

PAYGOLD
Cobra les teves comandes a domicili a través de correu electrònic o WhatsApp.

Com puc enviar un enllaç de pagament Paygold des del meu Portal d’Administració?
Accedeix al portal i selecciona la pestanya de Paygold. Emplena el formulari amb el codi de comanda, l’import, la caducitat, l’idioma i les dades del comprador. Així podràs rebre la confirmació de l’enviament.

Com es contracten els Serveis Venda +?
Els pots contractar a través de l’adreça electrònica ventasvirtual@gruposantander.es o trucant al telèfon 91 050 34 04 (opció 2).

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Et pot interessar

×
${loading}
×