Guia d'ús del TPV Smart Santander11
  • Com engego i apago el terminal?

  • Si està apagat, premeu el botó d'engegada power(lateral derecho) durant uns segons.

    Si està engegat, premeu el botó d'engegada power (lateral encendido) durant dos segons i apareixerà un menú en què veureu l'opció de reiniciar o apagar. Si premeu durant una estona aquest botó, es reiniciarà el terminal.

    A més, l'equip té un sistema d'autoapagament de baix consum en què la pantalla s'apaga. Per reactivar la pantalla, premeu el botó d'engegada power.
  • Com puc fer cobraments amb targeta?

    1. Introdueix l'import i confirma'l prement el botó checkmark.
    2. Es mostraran els missatges de comunicació amb el teclat numèric integrat per fer una venda.
    3. Passa, insereix o apropa-hi la targeta o el mòbil. En cas de targetes contactless o mòbil, has d'apropar-los al lector contactless fins que aquest emeti un senyal acústic.
    • Si és necessari introduir-hi el número secret, el terminal ho indicarà. En aquest cas, passa el terminal al titular perquè hi teclegi el seu número secret i premi el botó checkmark.
    • Si l'operació es realitza amb mòbil, el PIN pot ser sol·licitat pel propi mòbil del titular, qui haurà d'introduir-lo en el mòbil i apropar-lo al lector contactless del terminal.
      1. Si es requereix la signatura del client, es mostrarà una pantalla perquè pugui signar digitalment.
      2. En la pantalla es visualitzarà el tiquet de compra i s'imprimirà directament. Es mostrarà un missatge per confirmar si vol una còpia per al client amb un codi QR.


    • Com faig una devolució?

    • Hi ha diverses opcions per fer la devolució total o parcial d'una operació:


      Des de la pantalla d'inici

      • Selecciona l'opció de devolució a la pestanya superior.
      • Posteriorment s'haurà de marcar l'import a retornar i prémer checkmark.
      • Introdueix el número de comanda, que es podrà visualitzar en la còpia del client del tiquet, o bé escaneja la còpia del client del tiquet de venda.


      Des de la pantalla del llistat d'operacions

      • Identifica l'operació que es vol retornar.
      • En el detall d'aquesta, prem el botó de devolució, on se sol·licitarà l'import.


    • Com puc consultar els moviments?

    • A la icona de "Llistat", es podran consultar les operacions realitzades amb el TPV, que es podran filtrar per tipus de pagament, tipus d'operació, referència i comanda, delimitades per un interval de dates power. El llistat d'operacions apareix ordenat cronològicament, de les més recents a les més antigues.

      Hi ha un límit màxim de consulta: com a màxim es podran consultar fins a 30 dies anteriors al dia en curs.
      En prémer una operació, es visualitzarà el seu detall. Hi podràs fer devolucions, ja siguin parcials o totals, i es podrà imprimir un duplicat del rebut corresponent prement el botó "Imprimir".

    • Quins ajustos puc modificar en el terminal?

    • Podràs accedir al menú d'Ajustos en prémer la icona burger-menu que apareix a la part inferior de la pantalla.

      Wifi
      Accés directe a la configuració de WiFi.

      Gestiò d'usuari
      Aquesta opció és només necessària en cas que el terminal hagi perdut les credencials. En prémer-la, es mostrarà la pantalla d'introducció de credencials al lateral esquerre.

      Ajuda
      En aquesta opció es mostrarà el telèfon de suport, així com les dades que s'han de donar en aquesta trucada de suport.

      Canviar idioma
      En aquesta opció es podrà modificar l'idioma de l'aplicació.

      Servei
      Accés al menú del supervisor. Protegit amb contrasenya.


    • Com puc consultar els totals de cada sessió?

    • Des de l'aplicació és possible conèixer per a cada sessió els totals per tipus d'operació realitzada durant una data en concret, així com l'import total de cadascuna d'elles. Per a això cal anar a l'apartat de “Totals”, on es visualitzaran dos gràfics.

      El primer d'ells, mostra el nombre d'operacions realitzades, classificades per autoritzacions (vendes), confirmacions (de les preautoritzacions) i devolucions.

      El segon gràfic, mostra l'import de les operacions, tant de vendes com de devolucions.

      En prémer sobre cadascun dels gràfics, apareix el detall complet dels totals i s'habilita l'opció d'imprimir el tiquet de la sessió.

    • Com es fan els tancaments comptables?

    • El tancament comptable es farà de manera automàtica a les 23:59 h. El comerç pot sol·licitar els següents horaris possibles: 20:00 h, 2:00 h o 4:00 h en l'alta del TPV. També pot fer-ho trucant al nostre equip de suport.

      Per a comerços que vulguin fer un tancament manual a una hora diferent, s'habilita una opció dins del desplegable inferior burger-menu denominada "tancament sessió" time.

      Cada vegada que es dugui a terme aquesta acció, es generarà un tancament comptable. El següent tancament comptable podrà ser l'automàtic prefixat amb les següents operacions realitzades, o bé el generat per un altre tancament de sessió manual.



    Informació d'interès

    1. Servei de TPV, comercialitzat per Banco Santander, SA ofert per Getnet Europe, Entidad de Pago SLU, amb la seva aprovació prèvia. Getnet Europe, Entidad de Pago SLU, salvaguarda els fons rebuts dels usuaris mitjançant dipòsit en un compte separat obert al Banco Santander SA.

    Et pot interessar

    ×
    ${loading}
    ×